Veti fi redirectionat la magazin.
buton-play OMOLOGAT M.E.N.
Nr. 87.379 / 15.01.2018
  • Vezi Coș Nu puteți adăuga un alt "Fracţii 1" în Coșul dvs.
Vezi Coș “Fracţii 1” has been added to your cart.
  • 22_s
    4.50 lei

    Compararea, ordonarea, reprezentarea pe axă a numerelor întregi

    În această excursie matematică am pornit de la origini, am stabilit ca direcţie obţinerea performanţei şi am pornit-o în sensul pozitiv al acesteia. Vă propunem să jucaţi rolul principal în piesa „Cum să iubeşti matematica”. Vă invităm şi de această dată să vă depăşiţi limitele. Premiul pe care îl veţi primi vi-l va oferi la final un iepure la fel de ghiduţ ca cel din povestea matematicianului Lewis Carol, „Alice în ţara minunilor”.

  • 46_s
    4.50 lei

    Probleme care se rezolvă cu ajutorul ecuaţiilor și inecuaţiilor (extindere)

    O viaţă ideală este una fără probleme. Dar noi trăim într-o lume reală şi, deci, nu putem evita apariţia problemelor. În aceste condiţii, este indicat să ştim cum să le rezolvăm. Cel mai important este să reuşiţi să faceţi faţă unor probleme noi, utilizând experienţele acumulate prin rezolvarea problemelor mai vechi. Cele vechi devin tipare, însă ca şi corpul umane, fiecărei probleme trebuie să-i croim haina cea mai potrivită.

  • 57_s
    4.50 lei

    Translatie (extindere)

    Imaginaţi-vă în faţa unei table de şah. Sunteţi la momentul la care trebuie să mutaţi o piesă. Mutarea înseamnă aplicarea unor reguli, existând mai multe categorii de piese. Astfel pionul nu se poate muta decât una sa două pătrate, în faţă, regina se poate muta oricât înainte, înapoi, sau pe diagonale. În matematică, mutările care schimbă doar poziţia unui obiect – fără a interveni alte schimbări asupra acestuia – se numesc translaţii. Vă invităm să deschidem împreună o firmă de mutări!

  • 25_s
    4.50 lei

    Rezolvarea problemelor tipice prin ecuaţii

    Cine nu este încântat să primească un premiu? Dar cât de încântaţi aţi fi să primiţi un premiu de interpretare? Ştim, sunteţi curioşi în ce piesă vă invităm să jucaţi şi ce roluri avem să vă dăm. Piesa de faţă nu este o piesă de teatru, iar cu ajutorul ei, veţi fi mai organizaţi când trebuie să rezolvaţi o problemă şi veţi învăţa că tot ceea ce-ţi propui este posibil de realizat dacă ştii să spargi o problemă mare într-o serie de probleme mai mici.

  • Capacitatea vaselor. Unităţi de măsură pentru capacitate. Transformări (modul demonstrativ)

    Există o varietate a tipurilor de ambalaje pentru depozitarea laptelui. Şi aici nu ne referim la etichete, ci la forma recipientelor. Cu mulţi ani înainte, recipientul folosit pentru depozitarea laptelui era din sticlă, aşa cum mai găsiţi acum la unele ambalaje pentru ape minerale. Acum multe dintre recipiente sunt sub forma de cutii paralelipipedice (pack) de carton, izolate cu materiale care permit conservarea. Deşi formele diferă, ele se referă la aceeaşi unitate de volum pentru lichide: litrul.

     

    Acces modul demonstrativ
  • Masa. Unităţi de măsură pentru masă. Transformări (modul demonstrativ)

    Recunoaştem limitele matematicii: oricâtă am cunoaşte, nu vom putea să transformăm un kilogram de cartofi într-un kilogram de portocale. Poate că în viitor, un bun matematician care este şi un bun genetician, precum şi un bun chimist va putea realiza şi astfel de transformări. În astfel de cazuri, afirmaţia potrivită este: „Să nu spui niciodată niciodată!” Sau cum spune un proverb românesc, trebuie să lăsăm loc mereu de „bună ziua”!

     

    Acces modul demonstrativ
  • Reprezentarea numerelor zecimale pe axa numerelor (modul demonstrativ)

    Dacă ne-am imagina că păşim pe linia continuă trasată pe o şosea dreaptă, urmele paşilor noastre ar marca anumite poziţii, dar cu cât pasul nostru este mai mare, cu atât rămân locuri nemarcate. Dacă îl locul paşilor noştri am imagina urmele lăsate de numerele naturale pe o axă, atunci ne putem întreba ce fel de numere lasă loc în celelalte puncte ale axei. Răspunsul îl veţi găsi prin activităţile propuse acum.

     

    Acces modul demonstrativ